DOWNLOAD MIN miniguide OG FÅ GODE RÅD TIL AT VÆRE PERSONLIG I DIN MARKEDSFØRING, SÅ DU KAN SÆLGE MERE

EN guide FYLDT MED VÆRDI

Det er hamrende vigtigt at være personlig i sin markedsføring, hvis man er soloselvstændig, behandler eller yder personlige services. Du skal nemlig tiltrække din drømmekunde med din energi – fordi kemi kan afgøre et salg. 

Når du viser dig frem for din virksomhed med ansigt og personlighed, vil du automatisk sælge mere – men hvordan kommer man lige igang med det? 

I min freebie får du gode råd til at være personlig i din markedsføring, tjeklister til din proces, og hvad du skal tænke over, når du gør det. 

kvindelig fotograf smiler til kameraet og holder kameraet i hånden

Indhold

Punkt 1 · Personlighed i din markedsføring

Du er dit vigtigste værktøj i din markedsføring – og du skal være med til at forberede din kunde på at turde investere i dig. Du får også en tjekliste for ting, du kan gøre for at fremstå autentisk og professionel online.

Punkt 2 · UNDERSTERG DIN EKSPERTROLLE

Du er eksperten i dit felt, og det er derfor, din kunde vælger dig. Så du skal vise dine evner og fremstå lige så professionel, som du faktisk er. Derfor får du nogle konkrete ideer til, hvordan du kan understrege din ekspertrolle i din markedsføring med video og billeder.

Punkt 3 · SKIL DIG UD AF MÆNGDEN

Du skal skille dig ud for at blive set af din drømmekunde. Det kan du gøre visuelt – så du får tjeklister til, hvad du skal huske, når du selv tager dine billeder til din markedsføring med din brandidentitet in mente.